Shaakuntalam Film İncelemesi: Bu Samantha Ruth Prabhu Destanında Hiçbir Şey Çalışmıyor

Shaakuntalam, fikir olarak ve kağıt üzerinde kulağa heyecan verici gelen, ancak filme alındığında pek heyecan verici olmadığı ortaya çıkan projelerden biri. En çok Mahesh Babus Okkadu ve Arjun’u yönetmesiyle tanınan film yapımcısı Gunasekhar, çiğneyebileceğinden fazlasını ısırmaya devam ediyor ve Shaakuntalam, her performansta formu düşmeye devam ettiği için bunun en iyi örneği. Gunasekhar, bir başka tarihsel aksiyon draması olan son filmi Rudhramadevi’nin vizyona girmesinden sekiz yıl sonra, son on yılın açık ara en zayıf çalışması olan Shaakuntalam ile geri dönüyor. Ayrıca okuyun: Samantha Ruth Prabhu’nun Shaakuntalam’a ilk tepkileri mevcut; Oyuncu ‘ayakta alkışlandı’, oyuncu kadrosuna parlak denildi


Shaakuntalam Film İncelemesi: Samantha Ruth Prabhu ve Dev Mohan tarihi dramadan bir karede.

Shaakuntalam, doğduğundan beri sevgiden yoksun olan Shakuntala’nın (Samantha Ruth Prabhu) hikayesidir. Menaka ve Vishwamitra’da doğdu, annesi tarafından terk edildi ve Kanva Maharishi (Sachin Khedekar) tarafından keşfedilip büyütüldüğü ormana bırakıldı. Yıllar sonra Kral Dushyanta ormanda Shakuntala ile tanışır ve bu ilk görüşte aşktır. Dushyanta’nın cesaretinden ve karizmasından memnun olan Shakuntala, ondan derinden etkilenir ve sonunda ona aşık olur.

Ancak hayatı boyunca aşktan mahrum kalma lanetinin, Dushyanta ile hayalini kurduğu hayattan mahrum kalacağından korkmaktadır. Dushyanta, korkularının aksine, Shakuntala ile gizlice evlenir ve savaş zamanı görevlerini tamamladıktan sonra onu krallığına asil bir şekilde karşılama sözü verir. Shakuntala, Dushyanta’nın dönüşünü beklerken aylar geçer ve o hamile kalır.

Bir gün kocasının düşüncelerinde kaybolan Shakuntala, Durvasa Maharishi’nin (Mohan Babu) aşramına gelişini görmezden gelir ve onun gazabını kazanır. Dushyanta’nın Shakuntala’nın tüm anılarından silineceğine lanet ediyor. Shakuntala, Dushyanta’nın karısı olduğunu nasıl kanıtlar ve onu geri kazanır? Bu, hikayenin çekirdeğini oluşturur.


Yazıdan işçiliğe ve görsel efektlere kadar Shaakuntalam hakkında etkileyici hiçbir şey yok. Çoğunlukla, izleyiciyi içine çekebilecek ve son kareye kadar meşgul edebilecek bir dünya yaratmaya fazla odaklanmadan gelişigüzel bir şekilde bir araya getirilmiş bir projeye benziyor. Filmin büyük bir kısmı görsel efektlere dayanıyor ve film, çoğunlukla amatörce olan sevimsiz çıktılarla ciddi şekilde hayal kırıklığına uğruyor. Bu büyüklükteki bir filmde sizi hayran bırakan tek bir sahne yok ve bu da Shaakuntalam’ı büyük bir tekleme yapıyor. Tüm sıkı çalışmayı yapan ve filmi bir arada tutmak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışan Samantha Ruth Prabhu olmasaydı, bu kesinlikle yılın en büyük hayal kırıklığı olurdu.

Samantha, filmin öne çıkan özelliklerinden biri olan performansıyla güçlü bir şekilde canlandırılan Shakuntala kadar samimi ve ciddi. İkinci yarıda Samantha, duygusal olarak yıkılması gereken bir sahnede çok başarılı. Karakterinin hem çaresizliğini hem de savunmasızlığını çok etkili bir şekilde ortaya çıkarıyor. Dushyanta rolündeki Dev Mohan da oldukça iyi bir iş çıkarıyor. Allu Arjun’un kızı Allu Arha tatlı bir çıkış yapıyor ve dizelerini güvenle bu kadar zahmetsizce işlemesi inanılmaz. Yardımcı oyuncu kadrosunun geri kalanının katkıda bulunacak pek bir şeyi yok.

Filmin en önemli yönlerinden ikisi – savaş sahneleri ve 3D – en hafif tabirle gülünç. Savaş sahneleri sanki ileri sarma modunda çekilmiş gibi aceleye getirilmiş gibi hissettiriyor ve çoğu durumda parodi olarak karşımıza çıkıyor. Çoğunlukla karanlık 3D, şüphesiz genel deneyimi mahvetti.

Film: Shaakuntalam

Müdür: Günasekhar

Dökün: Samantha Ruth Prabhu, Dev Mohan, Gautami, Sachin Khedekar ve Mohan Babu

ot: 10